2012. szeptember 30., vasárnap

Vécépapír gurigából ruhatároló

Miután kidobtam egy csomó vécépapír gurigát, eszembe jutott egy remek ötlet, amire használhattam volna. Úgyhogy egy ideje már nagyon vártam rá, hogy összegyűljön pár darab, amiből végre alkothatok.

Ami még kell hozzá, az néhány befőttes gumi. Fogtam két gurigát és összegumiztam őket...


Majd hozzágumiztam az egyikhez egy újabb gurigát...


...így:


Majd egyesével a többit...


A felhasználása pedig a következő: zoknit vagy más kisebb méretű alsóneműt lehet egyesével beledugdosni, így egyszerűen megtalálja az ember, amit keres, csak kihúzza a fiókot és választ egyet :)


Az eszembe jutott ugyan, hogy lefestem a gurigákat, de végül letettem róla, nem tudom, hogy megfogná-e a ruháimat, de ha nem is, biztosan káros a festék, nem szeretnék érintkezni vele. 

Addig fogom gyűjtögetni a gurigákat, míg mindenemet el nem tudom rakni. :)


Nincsenek megjegyzések: