2012. november 10., szombat

Karácsonyi kaspó tejfölös vödörből

Mostanában nagyon figyelem a boltok akcióit, a költségtakarékosság ugyanis hozzátartozik a tudatos és környezetkímélő életmódhoz, amit reményeim szerint folytatok. És - bár csak visszafogottan - elkezdtem gyűjtögetni, félreteszem azokat a dolgokat, amelyeket első ránézésre újra tudok hasznosítani. Sikerült tejfölös vödörből is félretennem két darabot, most ezeknek az átalakításához kaptam ihletet.

Igazából az ég világon semmi olyan nem kellett hozzá, ami ne lett volna itthon. Találtam egy arany színű lakkspray-t az egyik dobozom legalján, ezt még 1-2 éve vásároltam, nem is tudom, milyen céllal, talán csak megtetszett :)

Fogtam a teljesen tiszta, zsírmentes, száraz tejfölös vödröket és kívülről lefújtam őket a lakkspray-vel. Kb. 10 perc alatt megszáradt. Sajnos itt-ott megfolyt, de mivel saját használatra lesz, nekem nem gond :) Beletettem két kisebb cserép növényt - mindegyik karácsonyi hangulatú: egy bromélia és egy karácsonyi kaktusz.

Íme :)


Nincsenek megjegyzések: